• NIBE Worldwide
  • NIBE Industries
  • NIBE Energy Systems
  • NIBE Stoves
  • NIBE Element
En titel Wstecz
  • O NIBE
    • NIBE Energy Systems
    • Dane kontaktowe
    • Dlaczego NIBE?
    • ISO- polityka jakości i środowiska
    • Polityka Prywatności
  • Produkty
    • NOWA SERIA S
    • Gruntowe pompy ciepła
    • Powietrzne pompy ciepła
    • Rekuperatory
    • Wentylacyjne pompy ciepła
    • SYSTEMY FOTOWOLTAICZNE
    • Zbiorniki do pomp ciepła
    • NIBE Uplink™
    • MyUplink
    • Akcesoria
    • Porównywarka produktów
    • ETYKIETY ENERGETYCZNE
    • DEKLARACJE ZGODNOŚCI CE
    • CERTYFIKATY JAKOŚCI
  • Wiedza
    • Szkolenia dla wykonawców i projektantów
    • Dotacje
    • Publikacje
    • Kalkulator oszczędności
    • Rzeczywiste koszty eksploatacji
    • Pytania i odpowiedzi
    • Cenniki i katalogi
    • Materiały dla projektantów
    • Karty katalogowe
    • Schematy połączeń
  • Referencje
  • Instalatorzy
    • Dolnośląskie
    • Kujawsko-pomorskie
    • Lubelskie
    • Lubuskie
    • Łódzkie
    • Małopolskie
    • Mazowieckie
    • Opolskie
    • Podkarpackie
    • Podlaskie
    • Pomorskie
    • Śląskie
    • Świętokrzyskie
    • Warmińsko-mazurskie
    • Wielkopolskie
    • Zachodniopomorskie
  • Serwis
    • Autoryzowana sieć serwisowa
    • Rejestracja pompy ciepła
    • Warunki gwarancji
    • Zgłoszenia serwisowe
    • APLIKACJA NIBE SERWIS
  • Logowanie
  • Aktualności
    • Szwedzka Dotacja zakończona!
    • NOWE TERMINY SZKOLEŃ ONLINE
    • NOWOŚĆ! MONOKRYSTALICZNE PANELE NIBE PV 320WP
    • JUŻ JEST! NOWA WERSJA PROGRAMU CZYSTE POWIETRZE
    • SZKOLENIA ODWOŁANE
    • TARGI ENEX KIELCE ORAZ FORUM WENTYLACJA ZA NAMI
    • TARGI FORUM WENTYLACJA SALON KLIMATYZACJA
    • ZAPRASZAMY NA TARGI ENEX KIELCE
  •  Szukaj dokumentów »

  • Nibe.pl
  • Produkty

MyUplink

Przegląd
  • Typ produktu
    • NOWA SERIA S
    • Gruntowe pompy ciepła
    • Powietrzne pompy ciepła
    • Rekuperatory
    • Wentylacyjne pompy ciepła
    • SYSTEMY FOTOWOLTAICZNE
    • Zbiorniki do pomp ciepła
    • NIBE Uplink™
    • MyUplink
    • Akcesoria
    • Porównywarka produktów
    • ETYKIETY ENERGETYCZNE
    • DEKLARACJE ZGODNOŚCI CE
    • CERTYFIKATY JAKOŚCI
  • Przegląd
  • Więcej informacji
  • Dokumenty do pobrania
  • Wypróbuj myUplink
  • Email
  • Print
MyUplink

Przegląd

Nowa aplikacja MyUplink to optymalny sposób sterowania pompami ciepla NIBE Serii S bezpośrednio ze smartfona lub poprzez stronę internetową. Po nawiązaniu połączenia pomiędzy pompą ciepła, a aplikacją możesz odczytywać informacje o pompie ciepła w czasie rzeczywistym, dostosowywać ustawienia i nadzorować proces instalacji, niezależnie od tego gdzie się znajdujesz! Instalacja i serwisowanie pompy ciepła nigdy nie było prostsze, dzięki dwóm wersjom aplikacji: dla użytkownika i dla instalatora/serwisanta. Nowa aplikacja myUplink umożliwia również zdalną i bezpłatną aktualizację oprogramowania. 

 

Aplikacja MyUplink to:

  • Dwie wersje aplikacji: dla użytkownika MyUplink i instalatora/serwisanta MyUplink PRO
  • Niezwykle przyjazny i intuicyjny interfejs
  • Proste i klarowne komunikaty
  • Ulepszony pulpit nawigacyjny
  • Zdalne sterowanie i diagnostyka przez telefon
  • Podgląd aktualnej pracy pompy ciepła
  • Obsługa wielu języków
  • Ethernet, Wi-Fi i łączność bezprzewodowa inteligentnego domu  
  • Dostęp z poziomu menu do zaawansowanych ustawień eksperckich
  • Dane firmy instalacyjnej bezpośrednio w aplikacji
  • Łatwy dostęp do funkcji Premium (sterowanie/rozszerzona historia)
  • Bezprzewodowa aktualizacja oprogramowania
  • Synchronizacja pracy pompy z aktualnymi warunkami pogodowymi
  • Kreator uruchomienia pompy ciepła

System

Więcej informacji

 

Funkcje aplikacje myUplink:

- dedykowana użytkownikom

- odczyt z pompy ciepła "NA ŻYWO" 

- dane firmy instalacyjnej bezpośrednio w aplikacji

- bezprzewodowe połączenie z pompą ciepła

- łatwa rejestracja urządzenia

- synchronizacja pracy pompy z aktualnymi warunkami pogodowymi

- bezprzewodowa aktualizacja oprogramowania

- kreator uruchomienia pompy ciepła

- aplikacja dostępna w opcjach: BASIC oraz dwóch opcjach PREMIUM

 

Aplikacja dostępna w wersjach:

BASIC - monitoring (darmowa)

PREMIUM - zmiana ustawień (płatna)

PREMIUM - rozszerzona historia (płatna)

Podstawowa wersja myUplink (BASIC) umożliwia szybki przegląd i wyświetlenie aktualnego stanu instalacji grzewczej. Użytkownik ma również dostęp do 1-miesięcznego okresu historii, dotyczącej np. temperatury zewnętrznej, który jest zapisany w systemie. W przypadku wystąpienia zakłóceń w pracy pompy ciepła, wysyłane jest ostrzeżenie za pomocą e-mail lub telefonu komórkowego, jeżeli zainstalowano na nim darmową aplikację myUplink. Jeżeli jest taka potrzeba, ostrzeżenia mogą być wysyłane do kilku różnych osób równocześnie, np. na adres e-mail użytkownika, instalatora i serwisanta. System myUplink automatycznie wykrywa datę instalacji i pierwszego uruchomienia.

Zmiana ustawień w wersji Premium myUplink, zapewnia zarządzanie pompą ciepła NIBE przez Internet z dowolnego miejsca na Ziemi. System myUplink umożliwia sterowanie systemem centralnego ogrzewania oraz ciepłej wody użytkowej dla uzyskania maksymalnego komfortu użytkowania. Użytkownik może zmieniać ustawienia temperatury, przełączać tryb ogrzewania ciepłej wody użytkowej, ustawiać datę rozpoczęcia trybu wakacyjnego lub dokonywać bardziej zaawansowanych ustawień, takich jak np. zmiana krzywej grzania. Ponadto w wersji zmiany ustawień, dostępne są również funkcje występujące w wersji podstawowej myUplink (basic).

 

Rozszerzona historia w wersji PREMIUM myUplink, daje dostęp do najstarszych informacji dotyczących systemu grzewczego na bazie pomp ciepła NIBE. Na podstawie tej wiedzy, możliwa jest optymalizacja pracy instalacji. Użytkownik ma dostęp do danych zapisywanych w systemie, od momentu podłączenia pompy ciepła do myUplink. Wartości liczbowe i wykresy można porównywać wyświetlając jednocześnie, np. wykres temperatury zewnętrznej i temperatury zasilania systemu grzewczego. Ponadto w wersji rozszerzonej historii, dostępne są również funkcje występujące w wersji podstawowej myUplink (BASIC).

 

  

 

Dodatkowe funkcje aplikacji myUplinkPRO:

- dedykowana instalatorom i serwisantom

- umożliwia pełen podgląd i kontrolę pracy pomp ciepła użytkowników (Cloud Service)

- umożliwia aktualizację urządzenia poprzez bezpośrednie połączenie WiFi

- pozwala na przeprowadzenie pierwszego uruchomienia nowego urządzenia

- dostęp do menu instalatora

- dodatkowe menu serwisowe

  

 Pobierz kartę informacyjną o myUplink oraz myUplink PRO TUTAJ.


Przetestuj myUplink na:

www.myuplink.com

Dane do logowania:

Login: [email protected]

hasło: Demo1234

Zarejestruj swoją pompę ciepła na:

www.myuplink.com

Strona internetowa: www.myuplink.com  

Pobierz aplikację MyUplink

Apple, the Apple logo and iPhone are trademarks of Apple Inc., registered in the U.S. and other countries.
App Store is a service mark of Apple Inc. Google Play and Android are trademarks of Google 

Pobierz aplikację MyUplinkPRO

 
Apple, the Apple logo and iPhone are trademarks of Apple Inc., registered in the U.S. and other countries.
App Store is a service mark of Apple Inc. Google Play and Android are trademarks of Google 
  

 

 

Dane techniczne

Dokumenty do pobrania

Fetching documents...
[No translation for /nibe/products/errorgetdocuments, pl]

Wypróbuj myUplink

Przetestuj NIBE Uplink na:

www.myuplink.com

Dane do logowania:

Login: [email protected]

hasło: Demo1234

Kontakt

Jeśli jesteś zainteresowany produktami NIBE, wyślij zapytanie na adres: [email protected]

Cookies »

Podziel się ciepłem

  • Facebook
  • LinkedIn
  • YouTube

Zapisz się do Newslettera

SUBSKRYBUJ